Over ons

Onze school is vernoemd naar de heilige "Don Bosco". Don Bosco was een opvallende priester die zich altijd hard heeft gemaakt voor de kinderen in zijn buurt. We vinden het dan ook een eer om deze naam voor onze school te mogen gebruiken.

De school is opgericht in de jaren zestig. In de loop van de jaren is er wel heel wat in onze school veranderd. De school is gemoderniseerd en heeft nog steeds de beschikking over ruime lokalen en een groot schoolplein. Ook is het erg prettig dat we naast onze school gebruik kunnen maken van de ruime gymzaal.

In de school zit sinds een aantal jaren ook een volwaardig kinderdagverblijf, een BSO en een peuterspeelzaal. Samen met de inpandige logopediepraktijk zorgen wij zo voor een complete voorziening voor ouders en kinderen.